سرپرست جدید مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد منصوب شد
سرپرست جدید مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد منصوب شد
محمودآباد آنلاین : طی حکمی از سوی علی بحیرایی سرپرست معاونت پشتیبانی شرکت ملّی نفت ایران مهندس پرویز پاسبانی به عنوان سرپرست جدید مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد منصوب شد .

به گزارش محمودآباد آنلاین در حکم سرپرست جدید مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد آمده است :

جناب آقای پرویز پاسبانی

با سلام

با عنایت به شایستگی ، تجربیات و سوابق جنابعالی ، از تاریخ صدور این حکم به عنوان سرپرست مجتمع ورزشی و آموزشی محمودآباد منصوب می گردید.

برنامه ریزی اصولی و مناسب با بهره گیری موثر از منابع و امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به همکاران محترم صنعت نفت با بکارگیری نیروهای متعهد و با تجربه در انجام وظایف و ماموریت های محوله ، از اهم وظایف و ماموریت هایی است که انتظار می رود با جدیت دنبال شود.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و تحت  توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام تکلیف محوله موفق و موءید باشید.

در پایان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای احمد ولیزاده در مدت تصدی رئیس مجتمع که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین مهندس پرویز پاسبانی از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در پتروشیمی امام خمینی (ره) اهواز آغاز کرده و دارای ۳۳ سال سابقه کار و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی می باشند و پیش از این مسئولیت معاونت خدمات مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد و مدیریت باشگاه نفت تهران و سایر اماکن رفاهی معاونت پشتیبانی شرکت ملّی نفت در تهران بوده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین