زمان واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال به آنان اعلام می‌شود
زمان واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال به آنان اعلام می‌شود
محمودآباد آنلاین / مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد گفت: نیازی به مراجعه افراد بالای ۸۰ سال برای واکسن کرونا نیست و زمان و مکان واکسیناسیون این افراد از طریق پزشکان خانواده اطلاع رسانی خواهد شد.

عباس توان روز جمعه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، با بیان اینکه مازندران از جمله استان هایی است که از پزشک خانواده برخوردار است گفت: به افراد واجد شرایط واکسن توسط پزشک خانواده شهری و روستایی تماس گرفته خواهد شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تاکید کرد: هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسن وجود ندارد و با توجه به اینکه جمعیت بالای ۸۰ سال شهرستان مشخص است با آنان تماس می گیرند و برای تزریق واکسن فراخوان می شوند و محل و زمان تزریق نیز به آنان اعلام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان محمودآباد بالغ بر هزار نفر بالای ۸۰ سال سن دارند گفت : واکسیناسیون این افراد با توجه به تعداد واکسن های اختصاص یافته به شهرستان مرحله به مرحله صورت می گیرد.

 

توان افزود: طی چند روز گذشته واکسیناسیون شهری در بیمارستان شهدا و یا شبکه بهداشت انجام می شد ولی از فردا ،شنبه ، برای کاهش ازدحام و سرعت بخشی بیشتر دبستان ابتدایی امام حسن مجتبی (ع) که در نزیکی فرمانداری شهر واقع شده است به مراکز واکسیناسیون اضافه خواهد شد.

 

وی گفت: برای افراد بالای ۸۰ سال در روستا نیز واکسیناسیون در مراکز جامع روستایی انجام می شود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین