ناجی غریق محمودآبادی که در ساحل نادر بود
ناجی غریق محمودآبادی که در ساحل نادر بود
محمودآباد آنلاین : آخرین ماموریت ناجی غریق پیشکسوت محمودآبادی در ساحل خطی آهی مثل همیشه موفق بود ، ولی این بار او دست از ساحل کشید.

عصر امروز جمعه ۱۸ تیر ماه دختر نوجوان تهرانی که در دریای مواج خط آهی اقدام به شنا کرده بود ، دچار سانحه غرق شدگی شد و بلافاصله نادر غیاثی ناجی غریق این منطقه که بیش از ۸ سال است مسئولیت نجات جان مردم در این نقطه را بر عهده دارد به آب رفته و جان دختر نوجوان را نجات می دهد.

نادر غیاثی ناجی غریق درجه یک فدراسیون نجات غریق کشورمان که متولد سال ۱۳۳۶ در شهر محمودآباد می باشد بیش از سه دهه است که در ساحل این شهر جان صدها مسافر و بومی را از مرگ حتمی نجات داده و این در حالی است که نامبرده در امروز در آخرین ماموریت خود نیز جان دختر نوجوان را از مرگ حتمی نجات داد و سپس در ساحل دچار عارضه قلبی شد و تلاشهای کادر درمانی برای نجات جان وی بی ثمر بود.

نادر غیاثی ، پیشکسوت هیات نجات غریق محمودآباد در حالی که همواره وظیفه شناس و مسئولیت پذیر بوده و بارها به تنهایی افرادی که گروهی دچار غریق شده بودند را نجات داده بود ، این بار در ایستگاه ۶۴ سالگی زندگی در ساحل جان باخت.

پایگاه خبری محمودآباد آنلاین این ضایعه را به جامعه ورزشی و هیات نجات غریق و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می کند ، ولی نیک یقین داریم که او تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین