اجرای ویژه برنامه فرهنگی هنری شب های نوروزی در محمودآباد
اجرای ویژه برنامه فرهنگی هنری شب های نوروزی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از اجرای ویژه برنامه فرهنگی هنری شب های نوروزی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد ؛ محمد محمدی گفت : به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد ؛ برنامه های مختلفی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهر در حال برگزاری بوده که به عنوان شب های نوروزی است .

وی با بیان اینکه این برنامه از اول فروردین شروع شده و تا ششم فروردین ادامه دارد ، افزود : هنرمندان خوب و مطرح استان و شهرستان ما دراین شب ها حضور دارند .

محمدی از فعالیت گروه های مختلف هنری در این چند شب خبرداد : بیشتر برنامه های ما بومی محلی مازندرانی است و گروه های نمایشی ما استندآپ کمدی اجرا می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد هدف از برگزاری این برنامه هارا ، پر کردن اوقات فراغت مسافران و مردم محمودآباد دانست و ذکر کرد : شهرداری محمودآباد این برنامه را به صورت رایگان هدیه داده تا این عزیزان بتوانند به خوبی از آن بهره مند شوند و شب های شادی را به خاطر بسپارند.

وی با اذعان به اینکه این شب ها باید برای مسافران و مردم عزیز محمودآباد به یاد ماندنی شود ، ادامه داد : در طی ۲ ماه آینده ،چند برنامه بزرگی را در سطح شهرستان تدارک دیده ایم که با هماهنگی شهرداری ، شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد : در دو شب گذشته استقبال بی نظیری را از سوی مردم داشتیم و امیدواریم در شب های آینده مسافران و شهروندان فهیم محمودآبادی حضور پیدا کنند. شایان ذکر است ؛ برنامه های این ۶ شب در قالب سورنا نوازی ، گروه موسیقی و گروه نمایشی در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین