کرونا در محمودآباد روزانه جان می گیرد
کرونا در محمودآباد روزانه جان می گیرد

عباس توان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود:در حال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای محمودآباد و ۷۱ نفر نیز در بیمارستان های اطراف بستری هستند. وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا همچنان در شهر صعودی است ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان شهدا تکمیل شده است و […]

عباس توان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود:در حال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای محمودآباد و ۷۱ نفر نیز در بیمارستان های اطراف بستری هستند.

وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا همچنان در شهر صعودی است ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان شهدا تکمیل شده است و همه بخش های آن در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد  از افرایش تعداد فوتی در شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در پیک پنجم تقریبا هر روز فوتی براثر ابتلا به کرونا داریم و طی دو روز گذشته نیز ۴ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان جان باختند.

وی  همچنین در خصوص نیاز به کپسول اکسیژن توضیح داد:  با کمک خیرین حدود ۲۰ کپسول اکسیژن برای بیمارستان تهیه شده است و با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان و نیاز به کپسول اکسیژن از مردم و خیرین خواست تا برای تامین کپسول اکسیژن  های بیشتر یاری کنند.

پیشروی کرونا در مازندران که بر اساس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نوع دلتا است ، در عرض ۷۲ ساعت سبب شد شهرستان محمودآباد از رنگ زرد کرونایی به رنگ قرمز تغییر کند و در حال حاضر نیز پس از گذشت سه هفته همچنان در وضعیت بسیار پرخطر کرونایی قرار دارد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین