خط انتقال جدید، مشکل آب محمودآباد را رفع می‌کند
خط انتقال جدید، مشکل آب محمودآباد را رفع می‌کند
محمودآباد آنلاین: مدیر آب و فاضلاب محمودآباد گفت: با در مسیر قرار گرفتن یک حلقه چاه جدید با خط انتقال جدید در کنار خط انتقال قبلی از «گالشپل» به محمودآباد مشکل عمده شهروندان درباره کم‌آبی و فشار کم‌ آب حل خواهد شد.

عبدالهاشم رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد درباه مشکل کم‌آبی شهروندان محمودآبادی طی روزهای اخیر اظهار کرد: در حالت عادی و جمعیت ثابت مشکل کم‌آبی اصلا برای  شهروندان محمودآبادی قابل لمس نبوده و زیاد به چشم نمی‌آید چون مخازن و خطوط انتقال ما جوابگوی جمعیت ثابت شهر است.

وی افزود: به دنبال تعطیلی چند روز اخیر و ورود حجم بالایی از مسافران و جمعیت شناور در شهرستان قطعا مخازن ما قادر به خدمات‌دهی به همه شهروندان نبوده و ما شاهد افت فشار و کم‌آبی و یا قطع شدن آب در برخی از مناطق بودیم.

رضاپور خاطر نشان کرد: برای همین منظور عصر امروز به اتفاق علیزاده فرماندار شهرستان و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلسه فوق العاده‌ای را برگزار کرده تا با همفکری بتوانیم این مشکل شهروندان را برطرف کنیم که مقرر شد یک حلقه چاه جدید با خط انتقال جدید از منطقه گالشپل به سمت محمودآباد در مسیر قرار بگیرد تا برای همیشه مشکل کمبود آب محمودآباد مرتفع شود.

مدیر آب و فاضلاب محمودآباد تاکید کرد: در این پروژه شهرداری و شورای شهر محمودآباد کمک کار ما بوده و این پروژه حدود ۳ میلیارد تومان هزینه داشته که به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

رضاپور در پایان گفت: با توجه به اینکه شبکه تقسیم و انتقال ما قدیمی و فرسوده است جوابگوی این حجم از استفاده مشترکان نبوده و ما برای اینکه آب هدر نرود یک شبکه جدید را در کنار شبکه قدیمی احداث می‌کنیم تا مشکلات شهروندان مرتفع شود و با توجه به اینکه در این ایام تعداد بسیار زیادی جمعیت شناور وارد شهرستان شدند سبب ایجاد چنین مشکلی شدند که با احداث این شبکه جدید شهروندان دیگر دچار کم آبی نخواهند شد.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس