برگزاری ۶ شب جشنواره نوروزی موسیقی در محمودآباد
برگزاری ۶ شب جشنواره نوروزی موسیقی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره نوروزی موسیقی با حضور شش هنرمند مطرح کشورمان به مناسبت عید نوروز در محمودآباد خبر داد.

محمودآباد آنلاین : محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از برگزاری جشنواره نوروزی موسیقی به مناسبت عید نوروز در محمودآباد خبر داد و گفت: از اول فروردین به مدت شش شب با حضور ۶ نفر از خوانندگان مطرح کشورمان کنسرت موسیقی پاپ در سالن امیر مهر مجتمع اکسین محمودآباد برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان محمودآباد گفت: با حمایت های اعضای شورای تامین و امام حمعه محترم شهرستان محمودآباد و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و تزریق شور و نشاط در جامعه و جذب توریست محمودآباد میزبان شش شب کنسرت نوروزی است.

وی گفت: برابر مجوز صادر شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علیرضا طلیسچی در اول فروردین و محمد علیزاده در دوم فروردین و گروه ماکان بند در سوم فروردین و گرشا رضایی در چهارم فروردین و مسعود صادقلو در پنجم فروردین و مهدی احمدوند در ششم فروردین به اجرای زنده موسیقی در سالن امیر مهر مجتمع اکسین خواهند پرداخت.

محمد محمدی گفت: عموم علاقمندان به حضور در این جشنواره می توانند بلیط هر شب اجرا را از طریق سایت های ایران کنسرت ، ملوتیک و هنرتیکت تهیه نمایند.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین