جزئیات دقیق قتل جوان آملی در محمودآباد
جزئیات دقیق قتل جوان آملی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: بامداد امروز درگیری و نزاع بین دو جوان آملی در روستای ملاکلا از بخش سرخ رود موجب قتل یکی از آنها شد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: بامداد روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه موضوع درگیری و قتل جوان آملی به پلیس ۱۱۰ گرازش شد و بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت .

سرهنگ حسین زاده گفت: با حضور ماموران انتظامی محمودآباد در صحنه جرم مشخص شد ۵ جوان آملی با اجاره یک ویلا در روستای ملاکلا از بخش سرخ رود محمودآباد اقدام به اسکان در این واحد نموده و بعد از گذشت ساعتها از اقامت در این واحد به علت مصرف مشروبات الکلی و عدم هوشیاری موجب درگیری بین دو نفر شد تا جوانی ۲۸ ساله اهل روستای مرزنگوی آمل به علت شدت جراحت به دلیل اثابت سلاح سرد جان خود را از دست داد.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی انتظامی محمودآباد در فاصله کمتر از دو ساعت قاتل در یکی از محل های اختفای خود در شهرهای همجوار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس انتظامی محمودآباد گفت: همواره تاکید شده است که افرادی که اقدام به اجاره دادن ویلاهای خود می نمودند از واگذاری واحدهای خود به افراد مجرد و فاقد هرگونه مدارک هویتی خودداری نموده و نسبت به اخذ مدرک خانه مسافر از اداره میراث فرهنگی و گردشگری محمودآباد اقدام نمایند.

سرهنگ حسین زاده تاکید کرد اجاره دادن ویلا به منظور برگزاری پارتی و هر عنوان دیگر موجب پلمب آن واحد شده و پیامدهای پیش آمده متوجه مالک آن ویلا خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین