بهترین هدیه معلمان به یادگار گذاشتن عفت و پاکدامنی برای نسل جدید است
بهترین هدیه معلمان به یادگار گذاشتن عفت و پاکدامنی برای نسل جدید است
محمودآباد آنلاین : امام جمعه سرخ‌رود گفت: بهترین هدیه شما معلمان به یادگار گذاشتن عفت و حیا و پاکدامنی برای نسل جدید است که سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان محمودآباد اظهار داشت: اهمیت پرورش و آموزش بسیار بالا است و معلمی شغل انبیاء است و خداوند به شما توفیق اینگونه خدمت را داده است.

وی افزود: شغل انبیاء بسیار سخت است و معلم باید در باب حجاب و عفاف و تربیت دانش‌آموزان بسیار تلاش کند و این موضوع برای بانوان مسئله مهم حجاب و برای آقایان، غیرت است که رعایت آن مهم خواهد بود.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: معلمان باید سبک زندگی دینی که برگرفته از آیات قرآن و علوم وحیانی است، به دانش‌آموزان بیاموزند و الحمدالله معلمان ما در محمودآباد در زمینه بسیار موفق هستند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: بهترین هدیه شما معلمان به یادگار گذاشتن عفت و حیا و پاکدامنی برای نسل جدید است که سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته با توجه به سند ۲۰۳۰ یکسری مشکلاتی حاکم شد اما امروز همه ما بر این شدیم تا آنچه متون دینی ما می‌فرماید را به دانش‌آموزان بیاموزیم.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان یادآور شد: سپاسگزار زحمات معلمان هستیم و باید به صدای مشکلات جامعه فرهنگیان گوش داده و پیگیر آن باشیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین