منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست
منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست
محمودآباد آنلاین : هرگونه تنش و تنازعی که به جریان خدمتگزاری مردم آسیب برساند از نظر ما مردود است / با تمام توان و اندوخته پای کار می آییم تا در سایه همدلی با استاندار مازندران مطالبات مردم برطرف شود.

فیاضی: به گروه ها و جریان های سیاسی توصیه می کنم  کشمکش های سیاسی را برای ایجاد انرژی بیشتر و بهتر برای خدمت به مردم  به کار گیرند نه برای تخریب و توقف فعالیت های همدیگر و نه برای تضعیف جریان های دیگر که منجر به تضعیف جریان خدمتگزاری به مردم شود.

فیاضی ،در سال ۱۴۰۳ در سایه اتحاد، وحدت و همدلی نمایندگان مردم با استاندار مازندران برای داشتن مازندران یکپارچه ،موفق ، رو به جلو و توسعه یافته تلاش خواهیم کرد.

عبدالوحید فیاضی منتخب مردم نور و محموداباد در مجلس شورای اسلامی با تبریک سال نو به مردم مازندران اظهار داشت:  امروز کشور در شرایطی است که مردم مشکلات زیادی برای زندگی عادی دارند ،ناراحتی های زیادی در جامعه وجوددارد که طبیعتا برای حل این مشکلات نیاز به همدلی و همراهی ،وحدت و صمیمت و رفاقت است .

وی افزود: امروز باید قوای مقننه،مجریه و قضائیه در مدار همدلی و صمیمت حرکت کنند،هرگونه تنش را  کنار بگذارند تا خدمت به مردم به نحو احسن انجام شود .

فیاضی بیان داشت : به جریان و گروه های سیاسی توصیه می کنم کشمکش های سیاسی را برای ایجاد انرژی بیشتر و بهتر  برای خدمت به مردم به کار گیرند نه برای تخریب و توقف فعالیت های همدیگر و نه برای تضعیف جریان های دیگر که منجر به تضعیف جریان خدمتگزاری به مردم شود.

وی تصریح گرد؛، هرگونه تنش و تنازعی که به جریان خدمتگزاری به مردم آسیب برساند از نظر ما مردود است و حتما بر اساس رفاقت و صمیمت با تمام قوا آنچه اندوخته و توانایی ماست پای کار می آییم  تا جامعه را از حالتی که‌در آن قرار داشته و  مطالبه ای که مردم دارند برآورده کنیم.

فیاضی افزود: اطمینان دارم با وجود منابع اگر اختلاف داشته باشیم نمی توانیم نتیجه بگیریم و  عکس آن اگر کمبود منابع داشته باشیم اما وحدت و همدلی حاکم بوده و  بر مدار رفاقت و صمیمت برای خدمت و خدمتگزاری بیشتر حرکت کنیم موفق خواهیم بود .

وی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳  نمایندگان مازندران به همراه استاندار و مدیران استانی برای داشتن مازندران یکپارچه ،موفق ،رو به جلو و توسعه یافته تلاش کنندو سال جاری را با فرمان وحدت و همدلی حرکت کنند که نتیجه بهتری ازگذشته به همراه خواهند داشت .

فیاضی با تقدیر از استاندار مازندران که در امر دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه اقدامات خوبی انجام داده است ، افزود: دیپلماسی اقتصادی مازندران به خاطر همسایگی با کشورهای آسیای میانه  به عنوان یکی از فرصت های خوب و مثبت بوده  که این فرصت می تواند برای توسعه صادرات مفید باشد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس تصریح کرد :پیشگامی در حوزه صادرات پیشگامی در حوزه تولید را به همراه دارد و با توجه به تدبیر خوب استاندار مازندران  و حرکت های خوبی که صورت گرفته است نمایندگان مجلس دوازدهم با مقامات اجرایی استان و کشور رایزنی های بیشتری خواهند داشت تا مناسبات اقتصادی و تجاری با  کشورهای همسایه در زمینه اقتصاد کشاورزی ؛اقتصاد دریا پایه و صنعت گردشگری تقویت شود .

فیاضی با اشاره به اینکه فرصت های  دریا،ساحل ، اقتصاد کشاورزی و صنعت در مازندران مغفول مانده و زمینه اشتغال فراهم نشده است،  افزود:قطعا با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان و کشور در حوزه توسعه صادرات و روابط خارجی با توجه به رویکردی که در دولت سیزدهم ایجادشده این روند را  تقویت خواهیم کرد تا  فرآورده جدیدی در رابطه با اشتغالزایی استان مازندران داشته باشیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین