عدم اتصال یک جایگاه سوخت در محمودآباد به سامانه هوشمند
عدم اتصال یک جایگاه سوخت در محمودآباد به سامانه هوشمند
محمودآباد آنلاین : رئیس اداره پخش و پالایش فرآورده های نفتی محمودآباد با بیان اینکه تنها جایگاه سوخت اورطشت به سامانه هوشمند سوخت متصل نشده است گفت: حداکثر تا فردا این جایگاه نیزبه سیستم هوشمند متصل خواهد شد تا مردم بتوانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

بهمن فاخری شامگاه دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با  اشاره به رفع اختلال در سیستم هوشمند عرضه سوخت  در جایگاه جمشیدی افزود: در حال حاضر از ۱۱ جایگاه سوخت شهرستان محمودآباد ۱۰جایگاه سوخت به سیستم هوشمند متصل و همشهریان می توانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها جایگاه اورطشت به صورت افلاین در مدار قرار گرفته است که سوخت گیری در این جایگاه با بنزین سهمیه ازاد انجام می گیرد.

رئیس اداره پخش و پالایش فرآورده های نفتی محمودآباد گفت:  نیروهای این شرکت در حال تلاش برای برطرف شدن  مشکل این جایگاه هستند تا به سیستم هوشمند متصل شود و مردم بتوانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه سوخت اورطشت تا فردا به صورت آنلاین در مدار قرار می گیرد و ارائه بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان در این جایگاه فراهم می شود.

بهمن فاخری تاکید کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبود سوختی در شهرستان وجود ندارد و تمامی جایگاه ها قادر به ارائه سوخت به شهروندان  هستند.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین