کار نیک خانواده شهیدان طهماسبی در کمک به کادر درمان
کار نیک خانواده شهیدان طهماسبی در کمک به کادر درمان
محمودآباد آنلاین: همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، یک دستگاه کمپرسور دندانپزشکی به ارزش ۶۵ میلیون ریال، توسط بیوت شهیدان دکتر سید بهرام طماسبی و سید حسین طهماسبی به مرکز بهداشت سرخ‌رود اهدا شد.

این اقدام خیر و پسندیده جهت کمک به کادر درمان و تسریع در روند درمان بیماران حوزه دندانپزشکی در روز پرستار انجام گردیده است.

انجام چنین عملی نیکی از سوی خانواده شهدا بیانگر خلوص نیت آنان در ترویج فرهنگ ایثاری است که خود عزیزانشان را در این راه فدا کردند و با چنین عملی راه شهیدانشان را ادامه دادند.

لازم به ذکر است که شهید پاسدار سید حسین طهماسبی از فرماندهان گروهان تخریب و گروهان اطلاعات عملیات در هشت سال دفاع مقدس، دوازدهم اسفند سال ۱۳۶۵ در جریان عملیات کربلای ۵ در سن ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

همچنین شهید دکتر سید بهرام طهماسبی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) که از جاماندگان عملیات کربلای چهار و همرزم شهدای دست بسته غواص است و مدال جانبازی شیمیایی را نیز در کارنامه پرافتخار ایثار و ازخودگذشتگی دارد، از لحظات آغازین شیوع ویروس کرونا در جبهه سلامت جانانه ایستاد و سرانجام خود نیز مبتلا به کووید ۱۹ شد و بر اثر ابتلا به این ویروس، صبح روز نهم مرداد ۱۳۹۹ برابر با نهم ذی‌الحجه و روز عرفه در بیمارستان بقیه الله تهران به خیل همرزمان شهیدش و همچنین جمع شهدای سلامت پیوست.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین