پویش《نه به شکار پرندگان مهاجر》به روستای بونده رسید
پویش《نه به شکار پرندگان مهاجر》به روستای بونده رسید
محمودآباد آنلاین: پویش 《نه به شکار پرندگان مهاجر》 که به همت سمن محیط زیست و مجمع محیط زیست نوین محمودآباد راه اندازی شد، صبح امروز با حضور شعبان‌پور سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد، فاضلی رئیس مجمع محیط زیست نوین محمودآباد، گلی نماینده محیط زیست و دهیار و جمعی از اهالی روستای بونده ازتوابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد به این روستا رسید.

مجید فاضلی رئیس مجمع محیط زیست نوین محمودآباد، در حاشیه این برنامه، ضمن تشکر از دهیار و اهالی روستای بونده که همیشه در امر حفاظت از محیط زیست کوشا بودند گفت: حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از شکار پرندگان باید فرهنگ سازی شود.

وی اظهار داشت: برای فرهنگ سازی درست ابتدا باید از جوانان و سنین پایین تر شروع کنیم و با برنامه‌ریزی و ارائه طرح و راهکار های مناسب آنان را از آسیب به محیط زیست بازداریم.

وی افزود: اگر این امر صورت پذیرد کم کم این فرهنگ همگان را فرا می‌گیرد و محیط زیست در ثبات و آرامش به سر خواهد برد و ثبات و آرامش محیط زیست یعنی همان ثبات زندگی ما و فرزندانمان.

علیزاده دهیار روستای بونده نیز در ادامه خواستار استمرار برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی شد و برای گام برداشتن در هر امر فرهنگی اعلام آمادگی کرد.

شعبان‌پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد نیز با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و عمومی در روستاها بیان کرد: امیدواریم با این برنامه ها بتوانیم محیط زیست سالمی را هم برای حیات وحش و هم برای زندگی خودمان و فرزندانمان مهیا کنیم.

شعبان‌پور اضافه کرد: همه جانوران همچون ما انسان ها حق حیات و زندگی دارند و ما نباید برای خواسته ها و لذت های لحظه‌ای خود این حق را از آنان سلب کنیم.

وی ضمن تشکر از همکاری دهیار و شورای اسلامی روستای بونده در حوزه ورزش، نوید داد که طرح و برنامه‌های ورزشی ویژه‌ای قرار است در آینده‌ای نزدیک در این روستا اجرا شود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین