برگزاری گشت و مانور دریایی در ساحل شهرستان محمودآباد
برگزاری گشت و مانور دریایی در ساحل شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : شامگاه روز شنبه 8 شهریور و به همت ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد و به مناسبت تاسوعای حسینی ، گشت و مانور دریایی در ساحل شهرهای سرخ رود و محمودآباد برگزار شد.

این مانور با حضور علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و‌ سید احمد هاشمی بخشدار سرخ رود و سرهنگ حسین زاده فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و نبی الله اصغری رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و میراث فرهنگی و محمد محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد و‌ عوامل یگان فرماندهی دریابانی انتظامی مازندران و اعضای هیات نجات غریق در ساحل شهرهای محمودآباد و بخش و شهر سرخ رود اجرا شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان این مانور در گفتگو با خبرنگاران گفت:  به منظور پیشگیری از حضور مسافران در دریا و عدم ارائه خدمات به گردشگران از سوی تاسیسات فعال در ساحل ، گشت و مانور دریایی در ساحل شهرهای محمودآباد و سرخ رود برگزار شد.

در این بازدید میدانی که با سه شناور تند رو و سه جت اسکی برگزار شد ، کلیه مسافرانی که در حال شنا در دریا بودند از آب بیرون کشیده شده و‌ شناورهای که بصورت غیر مجاز اقدام به ارائه خدمات به مسافران می نمودند برخورد قانونی و ممانعت از فعالیتشان بعمل آمد.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین