تجلیل از خبرنگاران محمودآبادی فعال در بخش کشاورزی
تجلیل از خبرنگاران محمودآبادی فعال در بخش کشاورزی
محمودآباد آنلاین : همزمان با هفته دولت و به همت روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از خبرنگاران فعال در حوزه کشاورزی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده در نشست خبری با فعالان عرصه بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است و این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و زحمات صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه تقدیر شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی برعهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواسته ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه اطلاعات بین مردم و مسوولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.
هادی‌زاده ادامه داد: تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است که امروزه بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: انعکاس مسائل و مشکلات از سوی رسانه‌ها می‌تواند شاه‌کلید حل بسیاری از مشکلات باشد.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی می‌توانند نقش مؤثری در کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی از جمله بیکاری داشته باشند، گفت: رسانه رکن چهارم دموکراسی است و رکن دیگری نیز به دموکراسی اضافه شده که همانا آزادی‌های مدنی و آزادی قلم است که باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خبرنگاران بخش کشاورزی این شهرستان تجلیل شد.

  • نویسنده : محمد حسین نعمت پور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین