تخفیف ۵۰ درصد ویژه جامعه فرهنگیان و کارگری در سرای گردشگری سیمرغ
تخفیف ۵۰ درصد ویژه جامعه فرهنگیان و کارگری در سرای گردشگری سیمرغ
محمودآباد آنلاین: کلانتری مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ از ارائه تخفیف های ۵۰ درصد در بهره مندی از خدمات سرای گردشگری سیمرغ در روز جهانی کار وکارگر و روز معلّم برای این دو قشر عظیم و پویا در محمودآباد خبر داد.

بابک کلانتری در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در راستای تکریم و قدرشناسی از زحمات جامعه فرهنگیان و کارگران عزیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت به ترتیب روز جهانی کار و کارگر و روز معلّم خدمات عمومی مجموعه سرای گردشگری سیمرغ اعم از سینما و شهربازی و کارواش برای این دو گروه جامعه نیم بهاء بوده و ارائه کارت شناسایی برای فرهنگیان و معرفی نامه از اداره کار و یا محل اشتغال برای کارگران الزامی می باشد.

وی تضریح کرد: برابر رایزنی های بعمل آمده با سایر فروشگاه های مستقر در سرای گردشگری سیمرغ اعم از رستوران و فودکورت ها و فروشگاه های عرضه لباس و لوازم خانگی تخفیف های بین ۱۰ الی ۲۵ درصد برای این عزیزان پیش بینی شده است.

کلانتری گفت: سرای گردشگری سیمرغ به کلیه آحاد جامعه تعلق داشته و این مجموعه در راستای تحقق رسالت اجتماعی خود همواره به دنبال ایجاد بستری مناسب برای حضور گسترده کلیه شهروندان و مسافران می باشد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین