نخبگان پرورشی و فرهنگی محمودآباد تجلیل شدند
نخبگان پرورشی و فرهنگی محمودآباد تجلیل شدند
محمودآباد آنلاین: آیین تجلیل از نخبگان حوزه پرورشی و فرهنگی و برگزیدگان مسابقات کشوری و استانی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان محمودآباد برگزار شد.

در این آیین که با حضور شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، رضایی رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران و مدیران شهرستان محمودآباد، صبح امروز در سالن اجتماعات اداره ارشاد محمودآباد به برگزاری رسید، ۱۲۸ نخبه پرورشی و فرهنگی محمودآباد تجلیل شدند.

شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در آیین تجلیل از نخبگان حوزه پرورشی و فرهنگی محمودآباد بیان کرد: آموزش و پرورش محمودآباد سهم خوبی را در استان کسب کرده و دانش آموزان آن خوش درخشیده و خود را نشان دادند.

وی با اشاره به الگوگیری غلط نوجوانان از شخصیت های کارتونی و خیالی گفت: ما قدر شخصیت ها و الگوهای ناب خود را ندانستیم.

شعبانی با بیان اینکه جنگ ما را دانش آموزان و جوانان مدیریت می‌کردند، شهدای دانش آموز را قهرمانان واقعی کشور برشمرد و افزود: امروز نیز در حوزه پرورشی و فرهنگی لشکریان ما این بچه ها هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ما باید در آموزش و پرورش به دنبال انسان های موثر باشیم، تاکید کرد: تمام هم و غم ما نباید این باشد که فقط به درس و کتاب بپردازیم، ما باید در زندگی انسانی موثر باشیم و آموزش و پرورش هم اگر‌ می‌خواهد موفق شود باید روی دانش آموزان تمرکز کند.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد نیز در این آیین،‌‌ مهم‌ترین فعالیت های حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری این شهرستان را، استعدادیابی دانش آموزان در حوزه های پرورشی، تربیت حافظان قرآنی، همکاری در طرح های مجازی استانی از جمله تربیت حکیمانه و مجازندران و تشکیل قرارگاه همدلی و کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: در جمع آوری کمک به عتبات و عالیات جزو شهرهای برتر استان بودیم و همچنین در سال گذشته در بخش دانش‌آموزی مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری ۵۹ رتبه داشتیم.

محمدرضا اسدی با بیان اینکه در فعالیت بهداشت روان و هفته مشاغل نیز جزو شهرهای درجه عالی بودیم، اذعان کرد: این شهرستان از مربیان خوب و کاربلدی برخوردار است که بازوان ما در امور تربیتی هستند.

وی خواستار حمایت بیشتر در جذب اعتبارات و کمک‌های مالی شد و گفت: پروژه نیمه کاره دارالقرآن با همه تلاش ها به یک عزم ملی نیاز دارد و در حوزه تشکل های دانش آموزی نیز همکاری بیشتری را از سوی اداره کل خواستاریم.

اسدی جایگاه مربیان پرورشی و تربیتی را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: روح و سرشت دانش آموزان در رفتار های فردی و اجتماعی برگرفته از تعلیمات مربیان پرورشی است.

رضایی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد:

خدا را شاکریم که توفیق خدمت به فرزندان عزیز این شهرستان را در حوزه های قرآنی، فرهنگی ،هنری و ادبی نصیب ما نموده است.

علی اکبر رضایی معاون پرورشی آموزش و پرورش در آیین تجلیل از نخبگان حوزه پرورشی قرآنی فرهنگی با اشاره به افتخارات دانش آموزان این شهرستان در کسب رتبه های کشوری واستانی و برگزیدگان شهرستانی خوشحالی و لبخند رضایت نونهالان و نوجوانان دانش آموز را باعث ایجادانگیزه ونشاط وپیگیری عاشقانه امورمربوط به این حوزه ها  دانسته و با اعلام درخشندگی بیش از ۱۲۸ عنوان برگزیده کشوری و استانی در پویش ها و مسابقات مجازی از جمله مجازندران ،تفکر و سبک زندگی ،مراقبت از آسیب های اجتماعی و مشاوره ،تربیت حکیمانه ،جشنواره علمدار، کانال هنر ورزش و تربیت و سایر رشته‌ها، محمودآباد را در بین سایر شهرها ممتاز و سرآمد اعلام کردند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین