پرستاران بیمارستان شهدای محمودآباد غافل گیر شدند
پرستاران بیمارستان شهدای محمودآباد غافل گیر شدند
محمودآباد آنلاین : همزمان با شب یلدا و همزمان با روز ملّی پرستار و در اقدامی ارزنده از سوی ستاد مردمی مقابله با کرونا ، پرستاران محمودآبادی غافل گیر شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ همزمان با شب یلدا و ولادت حضرت زینب (س) روز ملّی پرستار و در حالی که پرستاران شیفت شب بیمارستان شهدای محمودآباد انتظار نداشتند کسی سراغی از آنها بگیرد و فکر میکردن شب یلدای امسال که با روز پرستار نیز همراه شده بود ، تنها و با سایر بیماران به صبح خواهند رساند.

سکوت خیابان های شهر به بیمارستان هم رسیده بود و قرار بود این سکوت در امتداد تمام شب که بلند ترین شب سال هم بود ، ادامه پیدا کند .

سکوت بیمارستان به یکباره شکست با صدای پای افرادی که از جنس مهربانی بودند و آمده بودند در یلدایی ترین شب سال ، در روزی که متعلق به افرادی از جنس مهر و محبت بود ، قدردانی کنند از تمام زحمات سفیران سلامت در نبرد نابرابر با کرونا ، آمدند تا ثابت کنند که هستیم دوشا دوش شما ، در کنار شما .

ستاد مردمی مقابله با کرونا و قرارگاه جهادی هنرمندان شهر محمودآباد در اقدامی ارزنده با حضور در بیمارستان شهدا و اجرای برنامه های هنری از جمله موسیقی زنده پرستاران بیمارستان را غافل گیر کردند.

در حالی که همه فکر میکردند تنها خواهند بود بلند ترین شب سال را ، ولی اعضای ستاد مردمی با همراهی مسئولین شهرستان از جلمه قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی فرمانداری و عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و کامبیز فتاحی رئیس بیمارستان شهدا و نورالله رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد و حامد باقری عضو شورای اسلامی شهر و امین ذبیحی نماینده ستاد مردمی مقابله با کرونا و هنرمندانی چون کامران فرزانه ، علی مهربان ، افشین نعمت پور ، نوید احمدی با حضور در بیمارستان به اجرای برنامه هنری پرداختند.

در بخش پایانی این مراسم با اهدای تندیس ، لوح سپاس ، گل و کارت هدیه از خدمات و زحمات پرسنل بیمارستان شهدای محمودآباد تکریم و قدرشناسی شد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین