دستگیری سه معتاد متجاهر در پارک طاهباز شهر محمودآباد
دستگیری سه معتاد متجاهر در پارک طاهباز شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : در پی پیگیری شهروندان در خصوص تجمع افراد معتاد و معلوم الحال در پارک طاهباز و ایجاد نا امنی برای بانوان ورزشکار و سایر افراد حاضر در پارک ، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سه فرد معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین در پی انتقاد برخی از شهروندان در صفحه اجتماعی محمودآباد در اینستاگرام مبنی بر حضور برخی افراد معتاد و شرور و توزیع کننده مواد مخدر در پارک طاهباز و ایجاد رعب و وحشت برای بانوان ورزشکار و کودکان و افراد حاضر در پارک ، سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین از دستگیری سه معتاد متجاهر در این پارک خبر داد.
سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: پارک طاهباز و سایر پارک ها و تفرجگاه های شهر همه روزه و شبانه روزی بصورت نامحسوس توسط عوامل پلیس امنیت اطلاعات عمومی و پلیس مواد مخدر و گشت سیار ۱۱۰ مورد پایش قرار می گیرد.
وی گفت: تامین امنیت عمومی شهروندان مهم ترین ماموریت پلیس در جامعه بشمار می رود و از شهروندان در خواست داریم در صورت مشاهده ایجاد هرگونه نا امنی توسط برخی افراد معلوم الحال بلافاصله موضوع را پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
رئیس پلیس شهرستان محمودآباد تاکید کرد : تامین امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و پارک ها و تفرجگاه های موجود در شهر را برای جولان افراد معتاد و شرور و مزاحمین به نوامیس مردم و مسافران ، نا اَمن و همه ساعته سرکشی و بازدید بعمل می آید.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین