در سالجاری دو برابر سال قبل پول نقد به شعب تزریق شد
در سالجاری دو برابر سال قبل پول نقد به شعب تزریق شد
محمودآباد آنلاین: زارع رئیس بانک ملّی شعبه مرکزی محمودآباد در خصوص کمبود پول نقد در دستگاه های خودپرداز و نیاز شهروندان گفت: هر بانکی مسئول تامین نقدینگی شعبه خود می باشد.

حسن زارع رئیس بانک ملّی شعبه مرکزی محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: بعد از اغتشاشات اخیر متاسفانه یک فضای فکری اشتباه در بین مردم رایج شده و پول نقد به سیستم باز نمیگردد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ دو برابر سال قبل پول نقد به هر دو شعبه شهر محمودآباد و سرخ رود و همچنین دستگاههای خود پرداز تزریق کردیم ولی برگشتی نقدینگی را شاهد نبودیم.

رئیس بانک ملّی شعبه مرکزی محمودآباد با تاکید به استفاده از بانکداری الکترونیکی از سوی شهروندان گفت: تزریق بیشتر اسکناس باید از شعبه مرکزی تهران صورت بگیرد.

زارع گفت: در صدد فراهم سازی بسترهای الکترونیکی لازم با توجه به هزینه های چاپ و تکثیر و توزیع اسکناس هستیم و رویکرد بانک ها به سمت بانکداری الکترونیکی به منظور سهولت امورات بانکی شهروندان و افزایش امنیت مالی هستیم.

وی یکی از دلایل افزایش تقاضای پول نقد در ایام گذشته از سوی مردم را عدم پرداخت مالیات برشمرد و افزود: موضوع پرداخت مالیات با توجه به پایان سال مالی شرکت ها و فروشگاهها و مراکز تجاری موجب شده است تا تقاضای پول نقد از بانک ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: در هفته دوم اسفند ماه سالجاری اسکناس نو به بانکها داده می شوند که شهروندان می توانند با مراجعه به بانکهای عامل نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین