زمان قطعی برق، پایداری آب محمودآباد از کنترل خارج می شود
زمان قطعی برق، پایداری آب محمودآباد از کنترل خارج می شود
محمودآباد آنلاین : رئیس اداره آب و فاضلاب محمودآباد اظهار کرد : زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می خواهد.

عبدالهاشم رضاپور روز گذشته در جلسه بررسی آخرین وضعیت خدمات به شهروندان در دفتر شورای اسلامی شهر محمودآباد گفت: با توجه به افزایش دمای هوا، اگر قطعی برق را نداشتیم اکنون باید حداکثر ظرفیت در مدار قرار می گرفت تا آب شرب مردم قطع نشود.
وی افزود : اگر طرح “گالشپل” را شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری محمودآباد حمایت نمی کردند در این وضعیت قطعی برق نمی‌توانستیم شرایط را پایدار نگه داریم.
رضاپورتصریح کرد : ۶۵ لیتر در ثانیه اصلاح خط انتقال و بازسازی چاه گالشپل به ظرفیت ما اضافه کرد و ۱۶۰ لیتر در ثانیه ورودی مخزن بود که اکنون به ۲۲۵ لیتر در ثانیه رسیده است.
رئیس اداره آب و فاضلاب محمودآباد با اشاره به اینکه امسال قطعی برق به این مسئله دامن زد، اظهارکرد: زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می‌خواهد.
او ادامه داد: پایداری شرایط آب در این زمان بسیار دشوار است اما در حد توانمان شرایط را کنترل می کنیم.
این مسئول با اذعان به اینکه ۶ حلقه چاه در شهرستان آمل داریم، خاطرنشان کرد: اگر وابستگی ما تنها به برق محمودآباد بود بیشتر مشکلات ما حل می شد اما برق شهرستان آمل هماهنگی زیادی با ما ندارد.
رضاپور یادآور شد : از۶ حلقه چاه آمل تنها ۴ حلقه چاه دارای دیزل است و چاه گالشپل دیزل ندارد.
رئیس امور آبفای محمودآباد با اعلام اینکه ما در طول روز یعنی ۳ صبح الی ۱۱ شب نمی توانیم مخزن را زیاد محدود کنیم زیرا شرایط کل شهر از کنترل خارج می شود، یادآور شد: اکنون ورودی و خروجی آب تنظیم نیست و اگر بخواهیم ورودی و خروجی را باهم تنظیم کنیم، آب برخی از نقاط قطع می شود بنابراین ما ورودی را بیشتر از خروجی به شهر انتقال می دهیم و با این کار سطح آب مخزن پایین می آید و مجبور می شویم از ساعت ۱۱ شب خروجی را محدود تا آب مخزن تامین شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا بجای شورای شهر محمودآباد

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین