اجرای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش سرخ‌رود
اجرای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش سرخ‌رود
محمودآباد آنلاین: رنجکش بخشدار سرخ‌رود از اجرای حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی پروژه عمرانی در این بخش خبر داد و گفت: نهضت زیرسازی آسفالت در روستاها در سال جدید همانند سال گذشته ادامه دارد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : امین رنجکش بخشدار سرخ رود پیش از ظهر امروز راس هیاتی به اتفاق اعضای شورای اسلامی بخش سرخ رود و دهیاران روستاهای بخش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان با حجت السلام والمسلمین مهدی تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود دیدار کردند.

امین رنجکش بخشدار سرخ رود طی گزارشی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر دهیاران بخش بابت میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی با اشاره به مشکلات زباله و کمبود آب در برخی از روستاها گفت: در بحث توسعه و زیرساخت منابع آب بر خودم وظیفه میدانم از مهندس فرزانه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و دکتر علیزاده فرماندار محترم شهرستان محمودآباد که با همکاری اداره آب و فاضلاب پیگر رفع مشکلات آبرسانی در شهر و بخش سرخ رود بودند.

بخشدار سرخ‌رود با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در هفته دولت و ۲۲ بهمن در این بخش افتتاح شد، گفت: بخشی از عملیات عمرانی این پروژه‌ها همچنان در حال اجرا می باشد که می توان به احداث دیوار حفاظتی و تجهیز مدارس و اجرای طرح های هادی و سایر فعالیت های عمرانی در سطح روستاها عنوان کرد.

امین رنجکش با تاکید بر ضرورت احیای عفاف و حجاب در جامعه و برخورد جدی با افرادی که شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نمی کنند باید به صورت جدی پیگیری و برخورد شود، یادآور شد: حضور گردشگران آثار مثبت و منفی زیادی با خود به همراه دارد که باید با توسعه فعالیت های مذهبی و فرهنگی توسط دهیاران این حوزه ها را تقویت و فرهنگ‌سازی کنیم.

رنجکش خاطرنشان کرد: در آستانه فصل تابستان هستیم و بخش سرخ رود یکی از مقاصد گردشگری و تعداد زیادی خوش نشین دارد که باید برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و تحقق اصل عفاف و حجاب از همین لحظه برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در روستاها و سطح شهر باید صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در بخش سرخ رود ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های فرماندار محترم شهرستان محمودآباد برای حل معضلات زیر ساختی و مشکلات و چالش های سالهای گذشته گفت: در سالجاری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال با همت و تلاشی دو چندان و فعالیت های جهادی  امیدواریم بتوانیم امید و پویایی و توسعه و آبادانی را به روستاهای بخش سرخ رود نوید بدهیم.

وی افزود: در حال حاضر در روستای ابولحسن‌آباد، حاجی‌کلا،زردآب و اکثر روستاها پروژه‌های عمرانی زیادی را در دستور کار قرار دارند و امیدواریم با کار جهادی و نگاه به شهید سردار سلیمانی  و تلاش و همت دهیاران روستاها در سال ۱۴۰۲ بخش قابل توجه ای از مشکلات زیر ساختی روستاها تامین و شاهد رضایت اهالی روستاها باشیم.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین