تقدیر و تجلیل اهالی ورزش از خانواده مدافعان حرم محمودآباد
تقدیر و تجلیل اهالی ورزش از خانواده مدافعان حرم محمودآباد
محمودآباد آنلاین: هممزمان با بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور، اهالی ورزش و جوانان از خانواده اولین شهید و جانباز مدافع حرم شهرستان دیدار و تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ در این دیدار که به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد ،کمیته ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد به دیدار خانواده مدافعان حرم این شهرستان رفتند.

در این دیدار که سرهنگ علیزاده جانشین فرماندهی سپاه،شعبان پور سرپرست اداره ورزش و جوانان،تورانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران و دیگر همراهان حضور داشتند ابتدا دیدار و تجلیل از جانباز مدافع حرم” فرشید عزیزی” در دستور کار این کمیته قرار گرفت و با حضور در روستای رودپشت و منزل این جانباز فداکار از وی تجلیل بعمل آوردند.

در ادامه برنامه ها، کمیته ورزش و جوانان شهرستان با حضور در روستای زنگی کلا علیا،همزمان با سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم(۲۹ آذر سال ۱۳۹۴) با خانواده شهید اسماعیل خانزاده دیدار و تکریم نمودند و دقایقی را با خانواده شهید گرانقدر به مرور خاطرات آن شهید والا مقام پرداختند و در پایان به رسم هدیه لوح سپاس به این خانواده شهید اهداء گردید.

حضور در مزار شهدای روستای زنگی کلا و ادای احترام به مقام شامخ شهید خانزاده و دیگرشهدای این روستا پایان بخش برنامه کمیته ورزش و جوانان شهرستان در این روز بود.

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد