کشف موتور سنگین قاچاق ۴ میلیاردی در محمودآباد
کشف موتور سنگین قاچاق ۴ میلیاردی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف موتورسیکلت قاچاق ۱۰۰۰ سی سی ۴ میلیارد ریالی در آن شهرستان خبر داد.

کشف موتور سنگین قاچاق ۴ میلیاردی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف موتورسیکلت قاچاق ۱۰۰۰ سی سی ۴ میلیارد ریالی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح جمع آوری کالا‌های ممنوعه قاچاق و کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی برتردد یک دستگاه موتور سنگین رسپل ۱۰۰۰ سی سی فاقد پلاک در روز‌های تعطیل در کمربندی شرقی توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، متهم را شناسایی و با ایجاد ایستگاه بازرسی، موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی شدند.

سرهنگ حسین زاده ارزش موتورسیکلت توقیف شده را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام دارند

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان