سربازان محمودآبادی برای اعزام به نوشهر بروند
سربازان محمودآبادی برای اعزام به نوشهر بروند
محمودآباد آنلاین: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت دی ماه ۱۴۰۰ هستند به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

محمودآباد آنلاین: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: کلیه مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ محمدرضا کریم پور افزود: با توجه به عدم ریشه کن شدن بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، اعزام مشمولان پایه‌های آبان ماه در روز چهارشنبه اول دی ماه راس ساعت ۶ صبح در دو نقطه استان و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی بشرح ذیل انجام می‌پذیرد:

۱- مشمولین ساکن شهرستان‌های (گلوگاه- بهشهر- نکا – میاندورود – ساری – جویبار – سیمرغ – قائمشهر- سوادکوه – بابل- آمل – فریدونکنار- بابلسر) از پارک شهیدزارع شهرستان ساری واقع درکیلومتر ۲ جاده نکا اعزام خواهند شد.

۲- مشمولین ساکن شهرستان‌های (محمودآباد – نور- نوشهر- چالوس- کلاردشت – عباس آباد – تنکابن – رامسر) از ورودی بازار ساحلی مجتمع نفریحی سیترا (پلاژحسینی) شهرستان نوشهر اعزام خواهند شد.

۳- با توجه به شیوع بیماری کرونا و برابر دستورالعمل ستاد کرونا تجمع خانواده‌های مشمولان در محل تجمع برای اعزام ممنوع می‌باشد.

سرهنگ کریم پور تصریح کرد: کلیه مشمولانی که مرکز آموزش آن‌ها داخل استان (شهید کچوئی کرج، شهید ادیبی مرزن آباد، شهید قاسمیان شیرگاه و کفایت آموزش سپاه استان) ثبت شده است، می‌بایست بصورت انفرادی به مراکز آموزش اعزام شوند و نیاز به حضور در محل اعزام استان نمی‌باشد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی مازندران تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونائی و عدم اعطای مرخصی در دوره رزم مقدماتی بهمراه داشتن مدارک ذیل ضرورت دارد:

۱- بهمراه آوردن کارت تزریق واکسن کرونا در روز اعزام ضروری است
۲- برگ اعزام به خدمت، برگ اعلام محل مراجعه مشمول وبرگه واکسیناسیون
۳- مدارک مربوط به شرایط خاص (مدارک متاهلی، فوت والدین، جانبازی پدر، خانواده درجه ۱ شهدا، فرزندنظامی شاغل ووابسته)

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران به مشمولان اعزامی توصیه کرد: قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل:کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و. را رعایت نمایند، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده‌ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند.

سرهنگ کریم پور با اشاره به ماده ۵۸ مکرر، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی موظف است در خصوص شناسائی، تعقیب و دستگیری مشمولان غائب و رسیدگی به وضعیت آنان اقدام نمایند و کلیه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی و موسسات غیر دولتی و خصوصی و بانک‌ها و نیرو‌های مسلح باید همکاری لازم در این مورد به عمل آورند.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما