اصلاح چراغ راهنما و نصب دوربین کنترل سرعت در مرکز شهر محمودآباد
اصلاح چراغ راهنما و نصب دوربین کنترل سرعت در مرکز شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سروان پناهی رئیس راهنمایی و رانندگی انتظامی محمودآباد از اصلاح چراغ راهنما واقع در سه راهی شهر محمودآباد خبر داد و افزود: به منظور پایش ترافیک شهری 4 سامانه کنترل و نظارت سرعت در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین سروان مرتضی پناهی رئیس راهنمایی و رانندگی انتظامی محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در آستانه سال نو و به منظور کاهش ترافیک مرکز شهر چراغ راهنمایی و رانندگی نصب شده به دلیل اختلال ترافیکی در زمان گردش از سمت خیابان معلم به سمت خیابان امام خمینی (ره) و خیابان آزادی برابر مصوبه شورای ترافیک شهرستان این چراغ ها اصلاح و برای هر مسیر چراغ جداگانه طراحی و نصب شده است.

رئیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شهرستان محمودآباد همجنین از نصب ده دوربین پایش  تصویری شهری با قابلیت سرعت سنج ، رسیدگی به تخلفات رانندگی و نظارت و کشف خودروهای سرقتی خبر داد.

وی همچنین از اجرای طرح ویژه پلیس راهور در ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور سهولت تردد مسافران و شهروندان در ککلیه تقاطع های اصلی و فرعی شهر پلیس مستقر خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا شهروندان به نسبت سایر سالهای قبل کمتر از مشکل ترافیک رنج ببرند.

وی در خاتمه از مساعدت و همراهی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد تقدیر و تشکر کرد و افزود: برای اصلاح چراغ راهنمایی و رانندگی و نصب چهار سامانه جدید و ۱۰ دوربین کمنترل سرعت تاکنون ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین