مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالی کشور تمدید شد
مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالی کشور تمدید شد
محمودآباد آنلاین / دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از فراهم شدن امکان ارسال آثار خبرنگاران سه استان مازندران، گیلان و گلستان به سایت جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور است.

علی یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز به کار سایت جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی خبر داد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان‌های مازندران، گیلان و گلستان می توانند آثار فاخر خود را در   بخش‌های مختلف به نشانی ارسال کنند mazandaran.pressfestival.ir

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریور ۱۴۰۰ عنوان و خاطر نشان کرد: بازه زمانی انتشار آثار مورد پذیرش از ابتدای فروردین ۹۹ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ است.

وی گفت: اصحاب رسانه و خبر می توانند آثار خود را در هشت بخش گزارش خبری- تحلیلی، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس خبری و غیر خبری، طنز اجتماعی و  طراحی و صفحه آرایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

یوسفی اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره امسال نیز با عنوان، شعار سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ عنوان شده توسط مقام معظم رهبری و کرونا، چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این زمینه در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور