از سرگیری واکسیناسیون کرونا در محمودآباد
از سرگیری واکسیناسیون کرونا در محمودآباد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در چند روز گذشته موجودی واکسن در شهرستان به اتمام رسیده بود، گفت: واکسیناسیون کرونا از فردا در تمام مراکز تجمیعی و جامع سلامت شهرستان مجددا آغاز می شود.

عباس توان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود: در چند روز اخیر موجودی واکسن در این شهرستان به اتمام رسیده بود که خوشبختانه عصر امروز محموله جدید واکسن کرونا به شهرستان رسید و شهروندان از فردا می توانند همانند روال سابق برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسن چینی سینوفارم موجود است، ادامه داد: شهروندان برای دریافت دز اول و دوم این واکسن  به حسینیه اعظم، مسجد امام رضا و حسینیه کوثر سپاه  در شهر و همچنین مراکز جامع سلامت  و بهداشت در روستاها مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت با بیان اینکه کمبود واکسن در روزهای گذشته تنها مختص شهرستان محمودآباد نبود گفت: موجودی واکسن در اکثر شهرهای استان به اتمام رسیده بود و به محض دریافت واکسن از تهران دانشگاه علوم پزشکی واکسن را در اختیار شهرستان ها قرار داد.

وی از مردم خواست : در اسرع وقت برای واکسیناسیون مراجعه گنند تا با واکسینه شدن تمام جامعه هدف بتوان از خطر موج ششم کرونا جلوگیری کرد.

توان همچنین بر واکسیناسیون دانش آموزان تاکید کرد و گفت:باتوجه به سیاست دولت مبنی بر بازگشایی مدارس لازم است خانواده ها نسبت به واکسینه شدن دانش آکموزان توجه بیشتری داشته باشند.

بنابر گفته وی محمودآباد جزو پنج شهرستان پیشتاز در اجرای واکسیناسیون کرونا در سطح استان است.

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین