غیرفعال شدن سامانه Samt برای ارسال لیست کارفرمایان تامین اجتماعی
غیرفعال شدن سامانه Samt برای ارسال لیست کارفرمایان تامین اجتماعی
محمودآباد آنلاین: نصیری مدیر تامین اجتماعی محمودآباد گفت: در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاههای ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان ، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir از تاریخ 1401/02/01 غیرفعال و سامانه ESERVICES.TAMIN.IR جایگزین آن شده است.

محمد علی نصیری رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه eservices.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کند.

وی تاکید کرد: کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به ساماه جدید می توانند با شماره ۴ رقمی ۱۴۲۰ تماس گرفته و راهنمایی لازم را بصورت تلفنی دریافت کنند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه محمودآباد تصریح کرد : در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نماید.لازم به ذکر است با توجه به تقارن پایان ماه به روز تعطیل و همچنین به منظور سهولت کاربران در فرآیند ارسال لیست حق بیمه و ممانعت از بروز ناهماهنگی و نارضایتی‌های احتمالی مخاطبین بنا به تصمیم اتخاذ شده در ستاد تامین اجتماعی شعب سازمان جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ پاسخگوی مخاطبین می باشد.

وی خاطر نشان شد: در صورت بروز هرگونه اشکال با شماره های ۴۴۷۴۲۳۳۱-۴۴۷۴۵۹۸۱- ۴۴۷۴۲۹۲۱ واحد درآمد تماس حاصل نمایید

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی تامین اجتماعی شعب محمودآباد