توزیع گوشت و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در محمودآباد
توزیع گوشت و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: توزیع گوشت و مرغ منجمد با هدف تنظیم قیمت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده در حاشیه بازدید از فروشگاه های توزیع مرغ و گوشت منجمد با بیان اینکه این بازدید برای نظارت بیشتر بر بازار کالا‌های اساسی و توزیع مناسب گوشت و مرغ از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده، افزود: ما هیچ‌گونه محدودیتی در تامین کالا‌های اساسی مانند مرغ و گوشت منجمد نداریم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: مردم نگران مرغ و گوشت نباشند تا پایان تعطیلات نوروز و حتی بعد از آن هم برای ماه مبارک رمضان به اندازه کافی کالا‌های اساسی در استان ذخیره داریم و هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع این کالا‌ها نداریم.

هادی‌زاده اظهار داشت: نرخ تنظیم بازار گوشت منجمد با قیمت مصوب گوساله ۱۵۵ هزار تومان و مرغ منجمد ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد روزانه در حال نظارت بر بازار هستند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به گران‌فروشی و کم‌فروشی خارج از قیمت مصوب، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

همشهریان می‌توانند جهت تهیه گوشت و مرغ تنظیم بازاری به فروشگاه‌های ذیل مراجعه نمایند.

محمودآباد خیابان آزادی نرسیده به اداره پست فروشگاه ایران مارکت

محمودآباد خیابان آزادی بعد از فرمانداری فروشگاه وال مارکت

سرخ رود جنب بخشداری فروشگاه میرسعید

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد