اوج هیجان و جذابیت در مسابقات درگ کشوری
اوج هیجان و جذابیت در مسابقات درگ کشوری
محمودآبادآنلاین : پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته تربیت بدنی ، کمربندی شرقی شهرمحمودآباد در آخرین روز از ماه مهر برای سومین سال میزبان اهالی رشته درگ اتومبیلرانی کشور بود.

به گزارش محمودآباد آنلاین شرایط کرونایی و عدم برگزاری مسابقات مزید بر علت شد تا با استقبال چشمگیری علاقمندان به این رشته در محمودآباد گرد هم بیایند و رقابت سالمی را در کنار هیجان،سرعت، شتاب و در عین حال جذاب و مهیج برای علاقمندان بی شمار این رشته رقم بزنند.
بالاخره بعد از ماه ها انتظار و با وجود مشتاقان بی‌شمار،مسابقه درگ ریس ¼مایل (۴۰۰متر) روز جمعه سی ام مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و هفته تربیت بدنی و یادبود شهید حسن فقیهی جویباری در کمربندی شرقی شهرستان محمودآباد برگزار شد.
در این رقابت‌ها که در ۸ کلاس و به صورت مجزا برگزار شد،بیش از ۱۰۰ورزشکار از استانهای مختلف در این رقابت ها شرکت کردند که در پایان از نفرات برتر در هر کلاس تقدیر و تشکر شد.
گفتنی است، معمولا مسابقات درگ یا یک چهارم مایل در یک مسیر کاملا مستقیم به طول دقیق۴۰۲ متر و ۲۵ سانتی متر انجام می شود.
دو خودروی شرکت کننده به طور همزمان در دو خط موازی استارت زده و بعد از طی مسیر ثبت زمان می کنند. به طور معمول هر خودرو دو تا سه بار زمان خود را ثبت می کند و بهترین زمان آن در رتبه دهی در نظر گرفته می شود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد