ایفاسرام سرخ رود میزبان مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور شد
ایفاسرام سرخ رود میزبان مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور شد
محمودآباد آنلاین : مرحله نهایی رقابتهای لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور به منظور تعیین تیمهای صعود کننده به لیگ دسته اول در محمودآباد برگزار می شود.

بعد از سپری کردن چند مرحله از برگزاری رقابت‌های لیگ دسته های مختلف فوتبال امیدهای کشور اکنون تیم ایفاسرام سرخ رود(شهدای ملاکلا) یکی از تیم های حاضر در گروه دوم در مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور است و برای صعود به لیگ دسته اول با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

 

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور از  گروه دوم روز ۱۵ اردیبهشت ماه با شرکت پنج تیم مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور به میزبانی باشگاه ایفا سرام سرخ رود(شهدای ملاکلا) برگزار می شود تا چهره تیم صعود کننده به لیگ دسته اول امید کشور در محمودآباد مشخص شود.

 

علاوه بر ایفا سرام سرخ رود به عنوان میزبان این مسابقات، تیم های اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد نیز در این مرحله از رقابت ها حضور دارند که برای کسب  سهمیه صعود به لیگ دسته اول در محمودآباد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

 

بر اساس برنامه اعلام شده، ورود تیم ها  شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد بود و مسابقات به میزبانی باشگاه ایفا سرام سرخ رود در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد تا بعد از شش روز رقابت، چهره تیم صعود کننده به لیگ دسته اول شناخته شود.

 

تیم برتر مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله(گروه دوم) به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می نماید و سایر تیمها به مسابقات استانی باز میگردند.

 

آمادگی ایفاسرام(شهدای ملاکلا) با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی

 

ایفا سرام سرخ رود(شهدای ملاکلا) در حالی در این مرحله میزبانی آخرین بازی های لیگ  مناطق فوتبال امیدهای کشور است که کمتر از یک سال از تشکیل آن می گذرد ولی در این مدت کوتاه با کارهای زیربنایی و اصولی که در باشگاه ایفاسرام(شهدای ملاکلا) صورت گرفته است، با ترکیبی از بازیکنان مستعد بومی و غیربومی به یک تیم مدعی تبدیل شده است.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین