دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در سرخ‌رود
دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در سرخ‌رود
محمودآباد آنلاین / فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره سرخ‌رود و کشف و ضبط اشیاء سرقت شده خبر داد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد و نقاطی از شهرستان فریدونکنار، موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی افزود: طی پیگیری‌های به عمل آمده از طریق فرماندهی انتظامی بخش سرخ‌رود و انجام امور اطلاعاتی لازم هماهنگی‌های قضایی لازم، خوشبختانه موفق شدیم سارق را در یکی از روستاهای اطراف بخش سرخ‌رود شناسایی و در یک عملیات وی را در منزل دستگیر کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد ادامه داد: در این رابطه تا کنون دو نفر دستگیر و یک نفر هم متواری شد که اقدامات لازم جهت دستگیری آن قطعا انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: لوازم مربوط به داربست و اسکلت فلزی ساختمان، شیرآلات، سیم کابل برق، لوازم تلویزیون، آبگرمکن ‌و همچنین یک تن برنج که از منازل سرقت شده بود در جریان این عملیات کشف و ضبط گردید.

 

حسین‌زاده در پایان ضمن تشکر از ماموران نیروی انتظامی بخش سرخ‌رود، از شهروندان و مردم فهیم و محترم شهرستان محمودآباد خواست تا هرگونه ترددات مشکوک و اخباری که در حوزه سرقت دارند را حتما به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا با انجام اقدامات لازم شاهد هیچ گونه تخلفی نباشیم.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین