شورای اسلامی بخش مرکزی محممودآباد شورای برتر استان شد
شورای اسلامی بخش مرکزی محممودآباد شورای برتر استان شد
محمودآباد آنلاین : همزمان با روز ملّی شوراها گردهمایی سراسری شوراهای استان مازندران به میزبانی فرمانداری و شهرداری چالوس و به همت استانداری مازندران و اداره کل امور شهری و شوراها و مجمع شورهای استان مازندران در نمک آبرود چالوس برگزار شد.

این مراسم با حضور احمد توکلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ، فرهاد عسگری  مدیرکل مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها ، محمد شریفی فرماندار شهرستان چالوس و مدیران کل دستگاههای اجرایی و اعضای شورای اسلامی استان مازندران به اجرا در آمد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس به مهندس یاسر اسلامی  رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی محمودآباد از زحمات ایشان و سایر همکارانشان به عنوان شورای نمونه روستایی استان مازندران تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی به ترتیب مسئولیت آقایان یاسر اسلامی ، عبدالله صادقی ، منوچهر فضل الله زاده ، باقر بهاری ، اسماعیل شکری می باشند.

یاسر اسلامی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی محمودآباد ضمن تبریک اخذ این عنوان به کلیه اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و بالاخص مردم فهیم و انقلابی بخش مرکزی محمودآباد گفت: این نشان بیانگر وفاق و همدلی و انسجام در پیگیری مشکلات مردم و ماموریت مهم شورا تلاش برای عمران و آبادانی روستاهاست.

وی ادامه داد : شورای بخش مرکزی محمودآباد دارای ۴۵ روستا بوده و حضور همیشگی در بین مردم روستاها و تشکیل جلسات شورای بخش در دهستان ها و برخی روستاها و دعوت از مسئولین استانی اعم از استاندار ، مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی و پیگیری مطالبات مردم را می توان بخشی از تلاشهای این اعضا برشمرد.

یاسر اسلامی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی محمودآباد ادامه داد : با تلاشها و پیگیری های بعمل آمده در هفته دولت و هفته بسیج و دهه مبارک فجر در سال گذشته پروژه های عمرانی و زیربنایی با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری رسیده است و برخی در حال تکمیل است.

یاسر اسلامی همچنین با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: شوراها نهادهای مردمی و از بتن جامعه هستند و این نهاد می تواند سرآغاز مشارکت و همراهی آحاد جامعه در راستای تحقق شعار سال  و تلاش برای  توسعه و شکوفایی و رونق اقتصادی از جمله کاهش دغدغه های کشاورزان ، باغداران و تولیدکنندگان گل و پویاسازی و رونق بخشی به صنایع فعال در این بخش باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین