شهرداری برتر مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر
شهرداری برتر مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر
محمودآباد آنلاین : شهرداری سرخ رود برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در اجرای طرح ملّی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال‌احمرمازندران شد.

آیین اختتامیه این رویداد فرهنگی به همت جمعیت هلال احمر استان مازندران با حضور دکتر غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران و اسماعیل مهرافزا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران و مهندس محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود و محمد حسین احمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود در مشهد مقدس و در صحن گوهر شاد به اجرا درآمد.

این مراسم با حضور جمعی از مدیران ، شهرداران و فعالان جمعیت هلال احمر استان مازندران به منظور پاسداشت و قدردانی از خدمات و زحمات افرادی که در طول نوروز ۱۴۰۳ ضمن برپایی پایگاه در راستای مسئولیت خود اقدامات اثربخشی را انجام دادند برگزار شد که در این مراسم با اهدای تندیس و لوح سپاس از زحمات مهندس کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود و اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی و تکریم بعمل آمد.

محسن کبود فیروزجایی شهردار شهر سرخرود طی سخنانی در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از کلیه همکاران شهرداری و مدیران دستگاههای اجرایی که در اجرای این طرح مشارکت داشتند گفت: بیست و چهارمین دوره طرح ملّی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر با هدف پیشگیری از تصادفات جاده ای مسافران نوروزی، از ۲۴ اسفند ماه آغاز شد و تا ۲۰ فروردین ادامه داشت.

شهردار شهر ساحلی سرخرود گفت: امسال در نوروز ۱۴۰۳ تلاش شد تا متفاوت تر از گذشته خدمات رسانی و خدمات دهی به مسافران و شهروندان را در دستور کار قرار دهیم و در ابتدای شهر پایگاه اجرایی طرح ملّی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر را با همکاری دستگاههای اجرایی از جمله جمعیت هلال احمر محمودآباد ، مرکز فوریتهای درمانی اورژانس ۱۱۵ ، اورژانس اجتماعی ۱۲۴ و پاسگاه انتظامی فراجا بخش سرخ رود و سایر نهادهای خدماتی از جمله آتش نشانی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان استقرا یافته و از هیچ کوششی دریغ نشد.

شهردار سرخ رود گفت: تلاقی ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز باعث شد تا تدارکات ویژه ای برای برخی مسافران روزه دار از جمله افطاری ساده ، ارائه خدمات درمانی ، فشارخون ، اهدای بسته های فرهنگی ، پذیرایی نوروزی از برخی مسافران و تهیه خدمات اسکان برای اقامت برخی مسافران که دچار بارش شدید باران شده بودند از دیگر اقدامات اثر بخش و شاخص پایگاه سرخ رود بود.

وی همچنین از حضور دکتر محمود حسینی پور استاندار وقت مازندران در ساعات اولیه تحویل سال نو و فعالیت های این پایگاه خبر داد افزود : در اولین روز کاری این پایگاه بخش قابل توجهی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشته و آغاز سال جدید را در کنار هم بودیم.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین