کلنگ زنی سه پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۸۱۰میلیارد تومان در محمودآباد
کلنگ زنی سه پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۸۱۰میلیارد تومان در محمودآباد
محمودآبادآنلاین:در هشتمین روز از دهه فجر ، کلنگ احداث خط انتقال توزیع برق ۲۳۰ کیلوولت از آمل به گلیرد، خط انتقال ۶۳ کیلوولت از گلیرد به شهرک صنعتی و پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک‌ صنعتی تشبندان محمودآباد با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد در مراسم کلنگ‌زنی امروز، تکمیل فرآیند احداث پروژه های فوق توزیع برق در روستای گلیرد را رافع مشکلات فوق باری خطوط ۶۳ کیلوولت و رفع ضعف ولتاژ منطقه عنوان کرد و افزود: در صورت اجرای پروژه های فوق و همچنین نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی روستای معلم کلا می‌توان مشکلات‌ برق منطقه محمودآباد و سرخ رود را برای همیشه رفع کرد.

 

گفتنی است اعتبار مورد نیاز این پروژه ها بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین از محل مشارکت‌ ۳۰ درصدی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ۴۰ درصدی برق منطقه‌ای استان و ۳۰ درصدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران تامین شده است.

 

زمین مورد نیاز برای اجرای پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی تشبندان به مساحت ۲۷۰۰ متر و با ارزش ۱۰ میلیارد تومان نیز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اهدا شده است.

این مراسم  با حضور خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران و امام جمعه و فرماندار محمودآباد، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری و مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان و معاونین و بخشداران و مدیران شهرستانی برگزار شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری محمودآباد