تعطیلی تمامی مدارس در شهرستان محمودآباد
تعطیلی تمامی مدارس در شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین / رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد از تعطیلی تمامی مدارس این شهرستان به دلیل قرارگیری در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

مرتضی نصری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین بیان کرد: پیرو ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد کرونا استان و شهرستان و همچنین با توجه به تغییر وضعیت کرونای شهرستان از نارنجی به قرمز، شرایط کار در این وضعیت فرق کرده و به همین دلیل میزان حضور همکاران اداری ما در اداره آموزش و پرورش به یک سوم تقلیل پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین تمامی مدارس شهرستان محمودآباد در تمامی دوره های تحصیلی به صورت کامل تعطیل و هیچ یک از فعالیت های آموزشی ما به صورت حضوری در مدارس انجام نمی‌شود و هیچ کدام از عوامل اجرایی ما در مدارس حضور نخواهند داشت.

نصری اذعان داشت: ما این اطمینان را به کلیه خانواده‌های محترم و شهروندان عزیز می‌دهیم که مدیران ما ترتیبی اتخاذ می‌کنند که وضعیت حضور و فعالیت آموزشی دانش آموزان و همکاران در سامانه های آموزش مجازی پیگیری و پالایش و جریان یاددهی معلمان ما و یادگیری دانش آموزان را به صورت صحیح رهبری و هدایت شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت محمودآباد ادامه داد: پیرو این ابلاغیه ما در آموزش و پرورش ستاد ویژه پیگیری آموزش مجازی را باحضور معاونین و کارشناسان تشکیل دادیم و دبیرخانه‌ای برای این کار منظور کردیم.

وی اضافه کرد: دبیرخانه این ستاد پیگیر امورات آموزشی و پاسخگوی سوالات و پیشنهادات دانش آموزان و خانواده های محترم خواهد بود.

نصری در پایان گفت: اولیا و دانش آموزان عزیز می‌توانند برای پاسخگویی به سوالات خود در خصوص کارشناسی سلامت با شماره تلفن ۴۴۷۳۲۸۲۶ تماس حاصل نمایند. 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین