۶ هزار نفر در محمودآباد واکسینه شدند
۶ هزار نفر در محمودآباد واکسینه شدند
محمودآباد آنلاین / رييس شبكه بهداشت و درمان محموداباد گفت: از ابتدای شروع واكسيناسيون تاكنون حدود ۶ هزار نفر از جمعيت صد هزار نفری محمودآباد واكسن كرونا دريافت كرده اند.

عباس توان روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود: این تعداد شامل کادر درمان،جانبازان ، پاکبانان و افراد مبتلا به بیماری سرطان و افراد سالمند بالای ٧٠ سال می باشد.

 

وی گفت:واکسیناسیون افراد سالمند از هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده است که با اولویت سنی این افراد در حال واکسینه شدن هستند .

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان محموداباد افزود: در حال حاضر افراد سالمند بالای ٧٠ سال در شهر و بالای ۶۵ سال در روستاها واکسن دریافت میکنند.

وی خاطر نشان کرد :واکسیناسیون این افراد در بیمارستان شهدا، شبکه بهداشت ، دبستان امام حسن (ع) و مراکز جامع سلامت روستایی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

 

توان با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسن نیست افزود: لازم است این افراد در سایت http://salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند تا از طریق مراکز بهداشتی زمان و مکان واکسیناسیون به انها اعلام شود.

 

وی همچنین در خصوص وضعیت کرونایی محموداباد گفت : در حال حاضر ٢٣ نفر در شهرستان محموداباد به دلیل ابتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان بستری هستند که ٧ نفر از این افراد در بیمارستان شهدا و ١۶ نفر در بیمارستان های شهرهای اطراف تحت درمان قرار دارند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان افزود: خوشبختانه در دو هفته اخیر مرگ ناشی از کرونا در محموداباد صفر بوده است.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین