عرضه قلیان در اماکن عمومی محمودآباد ممنوع شد
عرضه قلیان در اماکن عمومی محمودآباد ممنوع شد
محمودآباد آنلاین : یوسف تبار دادستان دادسرای عمومی و انقلاب محمودآباد در مکاتبه با برخی از دستگاههای اجرایی شهرستان خواستار برخورد جدی با عرضه کنندگان قلیان در اماکن عمومی شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: بنا به دستور مقام قضایی از امروز قلیان عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع شده و  این ممنوعیت شامل قلیان سراها، کافی شاپ ها، رستوران و سفره خانه ها و … می شود.

عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد نیز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: طرح برخرود با اماکن صنفی عرضه کننده با قلیان حسب تاکید دادستان محترم محمودآباد از امروز آغاز شده و هماهنگی و هشدار لازم در این رابطه از طرق اتاق اصناف به کلیه واحدهای صنفی فعال در این حوزه داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد اضافه کرد: بنا به تاکید دادستان دادسرای عمومی انقلاب اکیپ گشت و نظارت شامل نماینده نیروی انتظامی و بهداشت و درمان و اتاق اصناف و صنعت و معدن و تجارت گشت و بازرسی از واحدهای صنفی را از فردا آغاز خواهند کرد و در صورت مشاهده نسبت به جمع آوری و امهاء در شبکه بهداشت و درمان اقدام خواهند نمود.

به گفته توان این ممنوعیت به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین