دیوارهای شهر محمودآباد جولانگاه پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها
دیوارهای شهر محمودآباد جولانگاه پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها
محمودآباد آنلاین: اختیاری شهردار محمودآباد علیرغم جانمایی 13 نقطه در شهر محمودآباد به منظور الصاق پوسترهای تبلیغاتی ولی باز شاهد تخلفات انتخاباتی از سوی برخی کاندیدا هستیم.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: همه ساله این شهرداری در راستای زیباسازی سطح شهر اقدام به رنگ آمیزی و نقاشی کلیه دیوارها و محیط های عمومی شهر می نماید تا بتواند به این شکل به فضاهای درون شهری روح ببخشد ولی از زمان شروع تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شاهد برخی بی نظمی و تخلفات تبلیغاتی از سوی برخی کاندیدا هستیم که چهره شهر را زشت و نمای بصری بدی را به شهر تحمیل کرده است.

وی گفت: انتظار میرود کاندیدای شورای اسلامی شهر که قانون گرایی و زیباسازی را در برنامه های خود برای آبادانی شهر در دستور کار دارند ، نسبت به رعایت قانون تبلیغات و پرهیز از چسباندن پوسترها و بنرهای تبلیغاتی بر تیرهای چراغ برق و دیوارهای سطح شهر پرهیز نمایند.

شهردار شهر ساحلی محمودآباد تصریح کرد: حفظ محیط زیست و پاکیزگی شهر همواره از اولویت های شهرداری محسوب شده ولی این روزها نیروهای پاکبان روزانه در حال رفت و روب شهر هستند و این حجم از پراکندگی پوسترها در معابر عمومی زیبنده نیست.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین