افزایش ۲۰% سهمیه آرد نانوایی های کشیک در محمودآباد
افزایش ۲۰% سهمیه آرد نانوایی های کشیک در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : کوهن جامع رئیس اداره غله گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز ئو همچنین با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان ، امسال 15 نانوایی بصورت کشیک دائم در محمودآباد فعال است.

به گزارش محمودآباد آنلاین مهران کوهن جامع رئیس اداره غله شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین در خصوص صف های طولانی نانوایی و کاهش نان گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در شهرستان در بحث تامین نان نداریم و امسال بخاطر عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۰% سهمیه آرد شهرستان کم که نشد ، شاهد افزایش سهمیه شهرستان نیز بودیم.

مهران کوهن جامع گفت: طرح سوم هوشمند سازی و شناورسازی سهمیه ها در کل کشور از این ماه به اجرا درآمده و اگر کسی سهمیه تخصیصی را پخت نماید و تراکنش نامتعارف نداشته باشد در دوره بعدی حداکثر ۱۰درصد به سهمیه آن واحد خبازی افزوده خواهد شد و بالعکس اگر کسی پخت ننماید از سهمیه آن کسر خواهد شد.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بسته به موقعیت جغرافیایی هر واحد خبازی ساعت کاری آنان از ساعت ۷ صبح شروع می شود و به منظور جلب رضایت شهروندان بصورت روزانه یک اکیپ شامل نماینده اداره صمت ، بهداشت و درمان ، اتحادیه خبازان ، جهاد کشاورزی و فرمانداری از واحدهای خبازی سرکشی صورت می گیرد.

حمیدرضا فلاح رئیس اتحادیه خبازان شهرستان محمودآباد نیز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: شهرستان محمودآباد دارای ۱۴۵ واحد خبازی می باشد که با توجه به پیش بینی حضور گسترده مسافران درخواست فعال سازی ۲۷ واحد خبازی کشیک در کمیته آرد و نان فرمانداری داشتیم که شرکت غله استان تنها با ۱۵ واحد آن موافقت کرد.

رئیس اتحادیه خبازان شهرستان محمودآباد سهمیه تقریبی آرد شهرستان محمودآباد در هر ماه را نزدیک به ۲۱ هزار کیسه اعلام کرد و افزود : ۱۳ هزار کیسه آرد سهمیه نانوایی های نوع یک و نزدیک به ۸ هزار کیسه آرد سهمیه نانوایی نوع دو است.

حمیدرضا فلاح خاطر نشان شد : با توجه به افزایش سفر و تعداد مسافران بعد از دو سال کرونا پیش بینی می شود در بحث تامین نان در محمودآباد به واسطه شروع فصل کشاورزی و تقارن ماه مبارک رمضان و عید نورووز با چالش روبرو شویم.

  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین