برگزاری جشنواره طرح و رنگ و تخم مرغ رنگی در محمودآباد
برگزاری جشنواره طرح و رنگ و تخم مرغ رنگی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : در آستانه فرا رسیدن سال نو جشنواره طرح و رنگ و تخم مرغ رنگی ویژه نوروز 1402 با حضور اساتید و هنرجویان رشته هنرهای تجسمی در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد ، جشنواره طرح و رنگ و تخم مرغ رنگی به همت شهرداری و شورای اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و با حضور اساتید و هنرجویان در پارک طاهباز محمودآباد ، اثر خود را بر روی تعداد ۹ تخم مرغ خام طراحی و نقاشی نمودند و این تخم مرغ های طراحی شده در میدان آزادی محمودآباد و در ایام نوروز در معرض دید مسافران و مردم قرار می گیرد .

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل ارزنده شهردار و شورای اسلامی شهر در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهر محمودآباد و تقدیر از اساتید و هنرجویان شرکت کننده در این جشنواره گفت : اولین جشنواره طرح و رنگ و تخم‌مرغ‌های رنگی با مشارکت هنرمندان در پارک طاهباز محمودآباد و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آماده سازی  نماد های نوروزی با حضور هنرمندان برگزار شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد بیان داشت : در این جشنواره تعداد ۹  نماد تخم مرغ پس از رنگ آمیزی و نقاشی در میدان آزادی  شهر محمودآباد در ایام عید نوروز نصب  خواهد شد.

محمدی خاطر نشان شد در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از هنرمندان تولید کننده این آثار هنری تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد