افزایش تست مثبت کرونا در محمودآباد نگران کننده است
افزایش تست مثبت کرونا در محمودآباد نگران کننده است
محمودآباد آنلاین/ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از هزارو صد نفر برای انجام تست کرونا به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کردند گفت: تعداد مراجعه کنندگان و درصد مثبت شدن تست کرونا در حال افزیش است.

عباس توان روز شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود:از ابتدای فروردین تا امروز ۹۶۰ نفر به بیمارستان شهدا و ۱۵۰ نفر نیز به مراکز جامع سلامت برای انجام تست کرونا مراجعه کردند.

وی از بیان تعداد افرادی که جواب تست کرونای آنها مثبت شد خودداری کرد وگفت: این آمار روند صعودی دارد و نشان می دهد  که شیوع ویروس کرونا در شهرستان بار دیگر روند افزایشی را در پیش گرفته است .

رییس شبکه بهداشت و درمان محممودآباد  افزود: خوشبختانه دریک هفته گذشته  فوتی کرونایی در این شهرستان صفر بوده است.

وی همچنین از ابتلای ۴ تن از کادر درمان  بیمارستان شهدای محمودآباد به بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: این افراد در قرنطینه خانگی  تحت مراقبت هستند.

عباس توان بزرگترین نگرانی مدیریت کرونایی محمودآباد را ورود ویروس جهش یافته به این شهرستان دانست و گفت : با وجود اینکه هنوز  کرونای جهش یافته درمحمودآباد مشاهده نشده است ولی همه مردم باید هوشیار باشند ، چراکه باتوجه به قدرت سرایت بالای این ویروس ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شویم.

وی بیان اینکه کرونای انگلیسی  در حال چرخش است ، افزود : در حال حاضر کرونای انگلیسی در شهرهای نور ، آمل،بابلسر دیده شده است و باتوجه به موقعیت جغرافیایی محمودآباد که  همسایه این شهر ها و شهری گردشگر پذیرمی باشد امکان اینکه هر لحظه کرونای انگلیسی در شهر وارد شود وجود دارد.

توان با تاکید بر اینکه برای کنترل بیماری کرونا به همکاری جدی مردم نیاز است از مردم خواست :از دید و بازدید های غیرضروری و حضور در خانه هایی که سالمند با بیماری زمینه ای دارند به شدت خودداری کنند.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین