ورزشکاران سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیا هستند
ورزشکاران سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیا هستند
محمودآبادآنلاین :رئیس بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران گفت: امروز ورزشکاران ما سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیا بوده و هستند.

حسن افشار شامگاه امروز در اختتامیه جشنواره مجازی مشق سردار واقع در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دنیای امروز را دنیای بدون مرز بیان و عنوان کرد: ما در فضایی که رسالت داریم باید انقلاب را به گوش همه جهانیان برسانیم و جهان تشنه اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ارزش رسانه و فضای مجازی در دنیای امروز بسیار بالا بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند، گفت: حفظ این انقلاب بسیار مهم است چرا که برای ظهور امام زمان نیاز به بسترسازی است.

افشار با تاکید بر اینکه این بستر تنها از راه اطاعت از فرمان رهبری محقق می‌شود، اظهار داشت: با نگاه به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، همه آنها تاکید بر اطاعت از رهبری دارند تا به از انقلاب بپردازیم.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران اشاعه اسلام ناب به دنیا را توسط هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه انقلابی مطرح و عنوان کرد: امروز ورزشکاران ما سفیران فرهنگی جمهوری اسلامی در دنیا بوده و هستند.

افشار با اعلام اینکه مازندران در دوران دفاع مقدس تنها لشکر همیشه خط شکن بوده است، افزود: محمودآباد نیز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اختتامیه جشنواره مجازی مشق سردار که توسط اداره فرهنگ و ارشاد , انجمن نمایش محمودآباد و بسیج ورزشکاران و بسیج هنرمندان و بسیج رسانه شهرستان در فضای مجازی برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهید سلیمی شهید ورزشکار شهرستان به برندگان جشنواره چون مسابقه طراحی تمثال سردار سلیمانی، شب شعر، مسابقه کتابخوانی جوایز اهدا شد.

  • نویسنده : کبریا مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین