پیش ثبت نام ۷۵ نفر در نور و محمودآباد برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس
پیش ثبت نام ۷۵ نفر در نور و محمودآباد برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس
محمودآباد آنلاین : فرماندار شهرستان نور از پیش ثبت نام 75 نفر درحوزه انتخابیه نور و محمودآباد برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد .

به گزارش محمودآباد آنلاین : بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از پیش ثبت نام ۷۵ نفر برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود : از این تعداد ۹ نفر از افراد نام نویسی شده زن و ۶۶ نفر مرد هستند.
وی گفت : از میان ۷۵ نفر کاندیدای انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۸ نفر فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و ۵۴ نفر مقطع کارشناسی ارشد و ۱۲ نفر در مقطع دکترا و یک نفر که تحصیلات حوزوی دارد ، پیش ثبت نام کردند.
وی همچنین از ثبت نام بیش از ۱۰ نفر در رده سنی پایه ۳۰ تا ۳۵ سال به عنوان جوان ترین کاندیدا و ده نفر در رده سنی ۶۵ تا ۷۰ سال به عنوان پیر ترین کاندیدا خبر داد.
بیژن پولادی با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۲۲ مرداد می‌توانند در سامانه keshvar.moi.ir نام نویسی خود را ثبت کنند گفت: این فرصت ثبت نام قابل تمدید نیست و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری نداشته و انتظار میرود نام نویسی را به روز‌های پایانی موکول نکنند.
فرماندار شهرستان نور یادآورشد: انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین