افتتاح نمایشگاه نوروزی گل و گیاه و صنایع‌دستی در محمودآباد
افتتاح نمایشگاه نوروزی گل و گیاه و صنایع‌دستی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از افتتاح نمایشگاه نوروزی گل و گیاه، صنایع دستی، سوغات، تولیدات زنان سرپرست خانوار و آثار هنرمندان در این شهر خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآبادآئین افتتاح نمایشگاه نوروزی گل و گیاه و صنایع دستی ظهر امروز با حضور حجت السلام جباری امام جمعه محمودآباد و حجت السلام تقی زاده امام جمعه سرخ رود و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و بخششداران و شهرداران محمودآباد و سرخ رود و جمعی از مدیران شهرستان در سالن ورزشی شهید رجایی برگزار شد.

محمد هادی‌زادهمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هم‌زمان با آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، نمایشگاه گل و گیاه، صنایع دستی، سوغات، تولیدات زنان سرپرست خانوار، آثار هنرمندان شهرستان به همراه ایستگاه هنری و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان آثار صنایع‌دستی هنرمندان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات کشاورزان و گلخانه داران و هنرمندان بومی و ایجاد بازارچه فروش محصولات بومی به مسافران این نمایشگاه برپا شد.

هادی‌زاده گفت: ۲۸ غرفه با مساحت ۸۰۰ متر مربع  فضای داخلی سالن  به منظور ارائه محصولات و آثار تولیدی هنرمندان و فعالان کشاورزی شهرستان تدارک دیده شده و برپایی چنین نمایشگاه‌های نوروزی ظرفیتی ویژه برای رونق بخشی به کسب‌وکار شهرستان است.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به برپایی نمایشگاه با همکاری فرمانداری، مدیریت جهاد کشاورزی، شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره میراث فرهنگی شهرستان محمودآباد گفت: این نمایشگاه  تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین