بازداشت عامل تیراندازی به پلیس در محمودآباد
بازداشت عامل تیراندازی به پلیس در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تماس مردمی با مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم درشهرک خانه دریا، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ محمودحسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: شامگاه روز جمعه یک فرد در مجموعه شهرک خانه دریا برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمود که توسط نگهبانان این شهرک از این مجموعه به بیرون هدایت شد .

وی گفت: این فرد خاطی به منظور تسویه حساب فردی با اسلحه شکاری به نگهبانی خانه دریا مراجعه نموده و به سمت نگهبانان شهرک خانه دریا تیراندازی کرده است.

وی با بیان اینکه پس از حضور بموقع پلیس در صحنه و اقدامات انجام شده عامل تیراندازی شناسایی و در مخفیگاهش کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف شد، تصریح کرد: متهم ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی گفت: متاسفانه در جریان حضور پلیس این فرد متهم  اقدام به شلیک به سمت ماموران پلیس نموده که در جریان این درگیری یک مامور پلیس به علت اثابت ساچمه مصدوم شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد و در حال حاضر حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان و زحمات افسران جان بر کف فراجا برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین