بیستمین شعبه هایپرمی به محمودآباد رسید
بیستمین شعبه هایپرمی به محمودآباد رسید
عصر امروز و طی مراسمی با حضور علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و منصور عالی پور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی بیستمین شعبه این فروشگاه در محمودآباد افتتاح شد.

بهرام محمد قلی زاده مدیر فروشگاه زنجیره ای هایپرمی شعبه محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: این مجموعه چهارمین شعبه استان مازندران و بیستمین شعبه کشور است که در محیطی به مساحت ۱۶۰۰ متر فروشگاهی و ۷۰۰ متر انباری با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر جوان بومی محمودآبادی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت آیین افتتاح این شعبه جدید به مدت ۱۵ هفته هر هفته ۱۰۰ میلیون قرعه کشی برای شهروندان محمودآبادی خواهیم داشت که هر ۱۰۰ هزار تومان خرید یک امتیاز برای شرکت در این قرعه کشی محسوب میگردد.

قلی زاده خاطر نشان کرد : در مجموعه فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی کلیه نیازهای سوپر مارکتی و سبد کالایی شهروندان اعم از مواد غذایی و مواد شوینده و لبنیات و پروتینی و غیره عرضه میگردد .

وی تاکید کرد : باشگاه مشتریان هایپرمی راه اندازی شده و به ازای هر خرید جدا از تخفیف های مناسبتی و فصلی ۲% تخفیف جداگانه به مشتریان داده می شود.

 

 

 

 

  • نویسنده : رضا اکبری