کاهش تلفات جاده ای نیامند آموزش عمومی است
کاهش تلفات جاده ای نیامند آموزش عمومی است
محمودآباد آنلاین: حق شناس معاون برنامه ریزی فرمانداری محمودآباد : ارتقاء افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی در گرو همکاری مردم و فرهنگ سازی در این حوزه است.

صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد به مناسبت هفته ایمنی و حمل و نقل گفت: امسال با مشارکت کلیه ادارات شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ، ۱۰ برنامه شاخص در محمودآباد و سرخ رود به اجرا در می آید.

وی حمل و نقل را رکن اساسی در توسعه هر کشوری دانست افزود: نقش بی بدیلی حمل و نقل در توسعه تجاری، مناسبات بین المللی و رفاه عمومی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز ما باشد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد تصریح کرد:  هفته ایمنی به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نامگذاری شده است و آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک و راتقاء فرهنگ رانندگی و ایمنی با بهره مندی از رسانه ها و فضای مجازی از مهم ترین رویکردها و سیاست های هفته ایمنی در شهرستان محمودآباد می باشد.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین