هزار وعده خوبان یکی وفا نداشت
هزار وعده خوبان یکی وفا نداشت
محمودآباد آنلاین : هفتم خرداد ماه سالجاری بر اثر اتصالی برق یک خانه در روستای یوسف آباد دچار حریق شده و کل خانه ی ، یک خانواده ازقشر ضعیف محمودآبادی با لوازم خانگی در آتش سوخت.

امروز در این گزارش به سراغ شهرام روحی آزاده هشت سال دفاع مقدس و خیر محمودآبادی که اسمش به گوش همه ی جوانان و مردم شهر آشناست رفتیم تا پذیرای گلایه مندی هایش و اقدامات خیرخواهانه وی در محمودآباد و سایر شهرهای ایران باشیم.

وی که با ناراحتی و گلایه مندی از وعده های برخی مسئولین پا به این مصاحبه گذاشته بود به خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: زمانی که این خانه آتش گرفت ، حقیر برای کمک به خانواده ای نیازمند به ورامین سفر کرده بودم و بلافاصله در پی تماس تعدادی از دوستان خودم را به محمودآباد و محل سانحه رساندم.

وی گفت: اعضای این خانواده چهار نفر می باشند که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نمی باشند و پدر خانواده متاسفانه کرو لال می باشد و همین معلولیت وی مانع از اطلاع رسانی و کمک رسانی به موقع همسایه ها در لحظه آتش سوزی شده و پسر خانواده نیز عمل قلب باز انجام داده و این خانواده به شدت در مضیقه ی مالی می باشد.

روحی با اشاره به آغاز عملیات ساخت منزل مسکونی این خانواده تصریح کرد: در سایه مشارکت شش نفر دیگر از مهندسین و خیرین که نخواستند نامشان فاش شود عملیات احداث این خانه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر و زیر بنای ۱۰۵ متر آغاز شده و در حال حاضر پروانه ساخت و نقشه این ساختمان اخذ شده و عملیات پی ریزی نیز به اتمام رسیده است.

این خیر محمودآبادی با اشاره به حضور برخی مسئولین در زمان آغاز عملیات احداث این خانه و قول مساعدت مالی جهت تصریح در روند احداث گفت: هزار وعده خوبان یکی وفا نداشت ، متاسفانه خیلی ها از اولین روز قول های زیادی به ما دادند ، ولی تا همین لحظه هیچ وصولی نداشته ایم و اتمام این منزل مسکونی نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می باشد که خیرخواهانه تاکنون همه را متقبل شده ام.

وی تصریح کرد : در این چند سال گذشته به استانهای زیادی از جمله کرمانشاه ، سیستان و بلوچستان ، اهواز ، بوشهر ، لرستان و… جهت کمک به افراد نیازمند رفتم و در این استانها مسئولین هم همراه با ما به کمک مردم آمدند ولی در محمودآباد ، شهر خودم احساس تنهایی داشته و انتظار داریم فقط در تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز سایر شهروندان توانمند مالی پای کار بیاییند.

شهرام روحی خاطر نشان کرد: به هیچ وجه شماره کارتی اعلام نکردیم و نخواهیم کرد و فقط انتظار داریم در تامین مصالح مورد نیاز ساختمانی مسئولین و افراد خیر کمک حال این خانواده نیازمند باشند.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین